Eigenaren van websites en webshops willen graag (hoog) in het zoekresultaat van zoekmachine’s komen te staan. Om dit te bereiken zijn er verschillende mogelijkheden.

Er kan geïnvesteerd worden in zoekwoorden, doormiddel van Search Engine Advertising (zoekmachine advertenties). Door te investeren in zoekwoorden, staat er een advertentie met een verwijzing naar uw site op een vaste plaats bij de zoekresultaten.

Een investering in resultaat voor langere termijn is het optimaliseren van de content (Search Engine Optimization). Door het gebruik van bepaalde richtlijnen is de content beter te begrijpen door zoekmachines en is er kans om hoger te komen in het resultaat bij zoekmachines.

Tot zover twee mogelijkheden om het zoekresultaat te optimaliseren en meer bezoekers te genereren.
Nu gaat het om de conversie. Conversie is het bereiken van de gestelde doelen op de website/webshop (denk bij een webshop aan een bestelling plaatsen).
Het verbeteren van de stappen om deze doelen te bereiken heet conversie optimalisatie (Conversion Optimization).

AthosWeb kan bijdragen aan de optimalisatie van de conversie door deze stappen te meten en bij te sturen.

We helpen u graag met online oplossingen!

Neem gerust vrijblijvend contact met ons op: